30 12 10

Heeej :)

Fattar ni datumet? Nyår imon!!!! Shit bara jag som stressar idag??! Detta står på listan idag:

  • Åka till stan och sola
  • Köpa smycken
  • Möta Sandra och Daniel och dra till systemet, mataffär och köpa fyrverkerier
  • Fika med Sara (?) (måste hinna)
  • Köpa håfärg
  • Komma hem :P
  • Städa inför imorron
  • Färga håret
  • Fixa naglarna
  • Hitta kläder till imon

    Och säkert massa mer som jag glömt bort :O

    Nu kan jag inte skriva mer för min älskade chiguagua vägrar sitta på sängen,, hon bara MÅÅÅSTE sitta i knät och det går absolut inte o skriva då haha. Hörs sen när jag stressat klart (Never gonna happeeeen)

    PUSSS (K)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0