Feliz navidad

Heej sötnosar :)

Vi har haft en riktigt mysig jul.. Min dag har dock bestått av en del dåliga men även roliga nyheter :) Men men, thats life.

Jag är iaf jätteglad över allt jag fått.. Bryr mej inte alls om presenterna längre utan tanken räknas och jag börja typ lipa 5 ggr av allt det fina jag fick.. Sylvia sa att hon lämna nåt litet.. MHM, 3 st marilyn monroe - smycken och en skyddsängel, HEELLLOO?? jag dooog, började lipa. Jag älskar ju sånt! Tack washi (L)

Fick massa fint av mina föräldrar oxå, parfym, väska, kläder, pyjamas, tofflor, klocka, marily monroe -tshirt!! haha massa fint. Älskar er av hela mitt hjärta ♥


Äääälskar min mjukisdräkt jag fick av min bästa Anna noren ! (K)


Och jag ääälskar min nya pyjamas jag fick av min mami (L)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0