Hijo: Papa ya no soy virgen! Papa: Ya, sientate y cuentamelo todo. Hijo: No papi esque hay un problema, no me puedo sentar!

HAHAHAH, asså jag garvar varenda gång åt det skämtet. Aja ni som fattar spanska fattar varför :P

Kom iaf precis hem :) Va hos zumra hela kvällen/natten med Alma, sabina, jessica och även Ida o hennes dotter kom förbi :) Så himla söt =)

Iaf, vi va hos henne och bebisarna lekte me varann sen så satt vi bara o snacka massa minnen och allmänt om allt. Riktigt mys! Senare på natten började vi dock prata om spöken så vi alla höll på o avlida kan jag lova. Ouuuff scary.

Nu ska jag sova för imorn har jag tusen saker och göra på dagen. På kvällen bli det förfest sen göteborg och kolla på KEN RING =)

Sov gott people!


Weeii imooorn :D


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0