Julmiddag med tjejerna

Heej =)

Kom precis hem från zumra. Alla vi tjejer va bjudna hem t henne ikväll för lite julbord/blattebord (ni fattar inte skämtet) och massa julmys och snack :D Jag hade jättetrevligt och har alltid lika kul med tjejerna även fast vi inte ses lika ofta längre =( Tjejer, ni ska veta att jag älskar er och är glad att jag lärt känna er och haft er som kompisar i flera år :D Love yaaa girls ♥

Nu sitter jag här och snackar med Sylvia .. Vi har lagt upp youtubeklipp som vi satt och gräääääät av skratt för några år sen.. Några ägg som ska förklarar hur man lagar julmat med tequila. På spanska såklart, och kanske inte lika kul för er som inte förstår men tro mej, jag DÖR varje gång jag ser d där. Det e lixom såååå jag o sylvia när vi kmr igång ;D haha

Ska strax sova iaf, imorn ska jag slå in julklappar och fixa.. Vi firar som sagt jul imon kväll kl 00.00 för man firar egentligen juldagen ;) haha vi e chilenare så vi firar det för att det är då jesus föddes! ;)

Säger godnatt med en skööööön klassiker! Ni MÅSTE lyssna, den e mixad. Och om ni kan sitta still till denna så är ni inte normala haha.

PUSSSSSSSSSS




Okej, nu kmr jag inte sova på flera timmar. Daansa hela natteeeeen baby!


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0