LÅT MIG PRESENTERA.......



Anna Noren
Den här tjejen har jag känt sedan jag var endast 13 år gammal.
8 års vänskap. Vi har haft våra perioder men det viktigaste är att vi alltid funnits för varandra i vått och torrt.
Och det allra viktigaste är att vi alltid hittat tillbaka till varandra. Kan helt ärligt säga att det var en gång då vi "slutade" va vänner på grund av en annan person. Vi lovade varann att ingen skulle komma mellan oss men tyvärr blev det så. Men detta va när vi va 15-16 år gamla? Alltså vi va fortfarande små och jag vet att vi aldrig skulle svika varandra idag när vi är vuxna människor. Jag är otrolig glad att jag har den här tjejen i mitt liv. Hon vet hur man ska få upp mej när jag nått botten. Hon vet hur man ska trösta mej när jag e ledsen och hon vet exakt hur man ska hantera mig i olika situationer. Shit vad vi har gått igenom tillsammans. Vi har tusen olika minnen tillsammans. Både bra och dåliga stunder. Vi har kämpat tillsammans, gråtit, skrattat, varit förbannade och det bästa av allt tagit oss igenom livet när det har varit som värst! Vi har sett varandra utvecklas genom livet även fast 8 år kanske inte är så mkt, men det är ändå just dem här senaste 8 åren som är viktigast i livet. När man går från att vara en flicka till en kvinna. Och tillsammans, tillsammans har vi verkligen sett och upplevt mycket.

Anna, du är en vän jag aldrig vill förlora. Jag är så otroligt stolt över dig och har verkligen sett hur du utvecklats på sistonde och det gör mig lycklig. Jag hoppas att du aldrig glömmer att jag finns vid din sida oavsett var. Även fast vi kan tjaffsa sönder ibland (oftast när vi e stressade, trötta eller hungriga)

Te quiero mucho twiniiiieee




Sandra jonasson
Även henne har jag känt sedan jag var 13 år gammal. Vi hamnade i samma klass i 7:an och det känns som igår. Vi har tagit oss igenom hela högstadiet och hade turen att hamna i samma klass på gymnasiet oxå. Vi har verkligen varit mycket med varandra och gud vad den här tjejen har gjort för mig! Jag erkänner ända tills idag att jag lämnade henne ett antal gånger under högstadiet (nya vänner, första pojkvännen m.m) Men insåg att jag gjorde fel och kom tillbaka till henne. Därför kommer jag att vara evigt tacksam att hon ens lät mig komma tillbaka. Den här tjejen, ni ska vet en grej, hon känner mig ut&in. Hon vet exakt vad jag gillar och inte gillar. Vi ska inte snacka om alla små överraskningar och presenter hon alltid har till mig. Kan avrunda allt med typ 70kilo choklad under alla dessa år, eller 20 lussekatter och vit choklad under några dagar i stockholm? Ni anar inte hur glad jag blir varenda gång. Jag menar, jag bryr mig oftast inte vad det är för nåt, det är bara tanken som värmer mitt hjärta! Även vi har sett varandra växa upp och utvecklas. Asså ni anar inte hur glad jag blir varje gång hon ringer varje dag och hur mkt jag vill prata me henne. Vi kan prata flera gånger om dagen och vi tröttnar inte! Ibland kan vi tillochmed prata i tel fast vi båda kanske e helt inne i andra saker så vi inte säger ett ord till varandra! But i like that. Visst vi har oxå haft våra perioder kanske, men som sagt, vi hittar alltid tillbaka till varandra och jag är överlycklig över att ha den här underbaringen i mitt liv.

Sandra, jag älskar dig och du kmr alltid va en av mina allra bästa vänner. Jag vill alltid ditt bästa och kommer alltid att stötta dig i allt du gör. Kommer alltid finnas vid din sida nu idag och föralltid. Är du glad och lycklig så är jag oxå det! Mi washita quierida, te adoro! ♥


Tell Me
Postat av: Anna

OMG !! asså .. jag har inga ord nathalie!! jag är helt rörd ;$ du är så otroligt underbar hjärtat. jag är så tacksam över att jag har en så bra vän som dig! vi ska alltid vara vänner, vad som än händer! & jag kommer alltid alltid alltid stå vid din sida, det vet du ♥ vi har gått igenom hur mycket som helst tillsammans och mer kommer det att bli! ja.. vi har gått från att vara småtjejer till vuxna och jag ser fram emot alla dessa kommande år där vi ska skapa massor av nya minnen :D du är min solstråle och kommer alltid va!



Jag älskar dig mi mejor amiga <3 Du och jag, no matter what!

2010-12-14 @ 09:10:55
URL: http://hhheartless.blogg.se/
Postat av: Anna

preeecis älskling! :D 2011 kommer bli bäst !!!!!

ser fram emot att starta ett mer glatt och lyckligt liv utan massa dumma bajstankar :D HAHA. jaaaaa, det kommer bli hur kul som helst! gumman, vi gör lite t-shirt planering i helgen ? :'D ÄLSKAR DIG SÅÅÅ!

2010-12-15 @ 10:43:05
URL: http://hhheartless.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0