Msn-rape

Heej alla glada :D

Jag är verkligen på topphumör idag.. Lyssnat på skitbraaa musik sen jag vakna och det finns absolut inget bättre! :)
En sak jag dock märkte va att någon gått in på min msn?? Har tatt bort kontakter, blockat upp kontakter, lagt till nya kontakter, bytt mitt msnnamn och fuckat ur totalt? WTF? VEEEEEEM? åh, hatar sånt. Nu har jag iaf bytt lösenord så nu blir det inga mer msn-raaaaape. Pfftt...

Jag ska iaf snart iväg o kolla på julklappar :D Börjar få panik inför morgondagen.. imorn ska jag lixom hinna köpa julklappar, sola och sen hem t zum med tjejjerna.. iiiih.

Hörs sen!

BESOOOOOS


Woooooo, dance baaaby danceeee



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0