Nyår

♥Heeej sötnosar!

Antar att många e lika stressade som jag just nu? kanske inte. Anyway har precis städat klart en del och just nu sitter jag o snackar i tel me min älsk Sandra :) Fan folket kmr hit snart och jag ska lixom färga håret, städa mer, duscha och grejja :P haha aja det får gå som det gåååår =)

Jag kom på att jag måste fixa mina naglar IGEN. Satt uppe till 5 imorses o fixa dom och vet ni va som händer sen? Jo jag SOMNAR! Så när jag vaknade imorses såg dom förjävliga ut :(:( Buhuu, vilket problem asså.
MÅSTE VÄJA KLÄDER OXÅ!!:(

Nee måste skynda mej nu men jag lovar att jag skriver lite mer sen :D Take care så länge ♥


Funderar på den klänningen eller en paljettskjol. HEEELP!!


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0