Tiden går för fort

Hej mina kära sötnosar :D

Hur e läget me er? Me mej e d okej.. Idag va en bad day :/ Va på landvetter och ni anar inte hur mkt jag bara ville åka till chíle.. Det e exakt d här datumet jag brukar åka varje år!!! :( Det känns hemskt, ja lovar :(

Btw, på tal om det här datumet.. 29/12. Förra året åkte jag till chile exakt d här datumet, året innan det samma sak och för exakt 6 år sen så hände en annan grej haha. Shit va tiden går fort:O 6 år sen. Shit vi va smååå :P

Anyway, kvällen va dock mkt bättre. Åkte till Zum runt 6. Lekte sönder me Amina som e busigare och sötare än nånsin!! Hon e så underbar och hon krama mej och lekte o allt. Åh, vill oxå ha barn! Men inte än ;) Måste hitta en man som älskar meeej föörst ;) haha. Efter en stund kom även Sabii dit. Sen åkte vi ner t stan o hämta mat från Spice N rice - muums. Så vi tre satte oss o åt och kolla på filmen 7x Lika barn leka bäst. Den filmen ha jag typ tjata om i hundra år nu? Den va iaf skitnice. Efter filmen färga vi sabinas hår och ba chilla. Kom hem för en stund sen iaf.

Nu ska jag försöka sova för imorron har jag en miljon grejjer o fixa inför fredaaagen. Fattar ni att det e nyår på fredag?? wtf? Har jag sovit bort senaste halvååret eller? Tiden går alldeles för fort!

Sov gott people. Hörs imon. Massa kärlek till eeeer ♥



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0