Va hände?



Asså shit jag mår inte bra idag.. Eller aa mår väl som jag förtjänar.. Shit Anna! Alltid när den sötnosen kmr till mej blir det årets röj här.. Vi skulle egentligen vara hemma hos mej o ha tjejkväll med god mat o drinkar typ.. Dt sluta med att vi söp sönder och gick sedan ut på Harrys.. Och gissa vad lilla söta anna gör där inne? jo köper ännu mer dricka till oss.. och till slut kom bomben, Tequila.. Hon beställde Tequila.. Do u get it? Det kan aldrig gå bra när tequila finns med i bilden.. och yepp idag har jag fått sota för det..
Illamående och massa skit :( Blääää

Men vi hade iaf fett kul :D Skitbra musik och goa människor ;)

Nu ska jag ringa min papi och sen vila lite.. Take care och en sak till: No more alcohol.


PUSSSSSSSSSSS


Tell Me
Postat av: Heidi

hahaha va sjuk bild. bra där :) att du inte ska dricka mer alkohol haha ;P

2010-12-19 @ 19:44:18
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0