Haha Fail!

Såg nyss att det inlägget jag skrev igår var ren  u t s k ä m n i n g!  Haha ne men asså såg ni rubriken? 090210!
För det första så är det år 2010 nu & för det andra så är det den 10:e idag! Haha man märker att jag va heeelt dryg igår :P

Yeye, mår inget vidare idag.. Så stannade hemma idag igen :/ blä på mej..
Nää, btw längtar så enormt mkt till helgen!

Usch vilkeeeet fluminlägg!

Nu ska jag prata färdigt med min zum i tel sen ätaaaaa.

Pussar & kramar!




Bilderna är från igår kväll. Vi tre e bääst på att ha våra "softkvällar" !



Tell Me
Postat av: E R I C A

haha jag förstod att de va du som kommmenterade ;)

tack du är också jättefin i håret! kände för en förändring igen.

jag vill också ses snart, när tycker du ?



vilken sida är du medlem på när du har gjort en länk på ditt avslut "peace and love" .. alltså under LOVE? precis som andra bloggare...är medlem på massa såna affiliatesidor men har inte nåt sånt?!

hopppas du fattar va jag menar hehe.pusss

2010-02-10 @ 20:52:49
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: erica

naaw :( men vaa säger du om att dra ut nästa helg? OM jag kan fixa pengar..har bara 80kr!! :S:S

Annars vid löning? =)



asså är de affiliator.com ? jag e medlem där också men har aldrig använt textlänkarna...de har jag bara på andra ställen ;)

bli medlem på tradedoubler och double.net :)

2010-02-10 @ 21:30:03
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: anna

lätt att vi är :D <33

2010-02-14 @ 23:40:38

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0