Nästa resmål!

Som ni vet så var jag i Chile nu december/januari.. Min ena moster som jag har där hann ja tyvärr bara träffa två gånger för hon åkte på semester till påskön!
Jag har alltid varit nyfiken på d stället men sen när hon kom hem därifrån o visa mig bilder.. JAG MÅÅÅÅÅÅÅSTE DIT!

Asså påskön har en grymt mystisk bakgrund.. Ni vet dom där stora statyerna som står där? Asså vissa är fan 10 meter stora! Och än idag vet ingen huuur dom kom ut till ön.. Det finns inga spår efter att dom togs dit me båtar eller nåt.. D sägs att dom måste bärt upp dom med hjälp av träd dit.. men ingen vet.. Skitskumt! Och idag finns d inte ett enda träd där typ.. bara palmer så allt e riktigt sjukt.. Iaf min moster berättade så mkt o jag blev så jävla sugen! Hon berättar att dom som bor där på ön är typ alla långa o vältränade och har t.om sitt eget språk. MEn visst kan som spanska oxå :P Och dom jobbar typ 2-3 timmar om dagen resten av dagen feeeeeeeestar dom sönder. Fatta va roligt eller?! :D

 Min moster på stranden där borta :)



Ser ni?? Någon som varit där? Inte det? Nån som vill hänga me? Haha :) JAG SKA DIT, om gud vill :)



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0