Nu måste jag ta upp några viktiga saker!

 

  • Jag hatar när folk ringer dolt. Oftast svarar jag inte men ibland så får jag panik för det kanske e från nåt jobb lr lägenhet lr sjukhus m.m
  • Jag vill ha lägenhet! Snälla, hur svårt ska d va? Plz, om d e nån som ill hyra ut sin 2:a t mig SÅ SÄG TILL!
  • Allt e ba så tråkigt nu förtiden. Jag gör same shit jämt. jobbar, e me kompisar och festar. I want a change! Nån som är på? ;)
  • I miss old times. Vi behöver inte gå in på det men aaa, I miss it!
  • Jag vill resa! Resa resa resa! satt o kolla på resor häromdan t sommaren. Damn va billigt d e o boka nu! Men jag lyckas alltid åka me fel personer typ.. inget fel på dom men d går bara inte ihop .. Iaf mitt nästa MÅSTE är påsköööön. Nån som vill me? :)
  • Jag måste klippa mej.  Vill verkligen inte det! :( men måste.. jävla risbuske fan..
  • Jag har haft såna sjuka drömmar på sista tiden. Har drömt om flera kompisar och när ja ringt dom o frågat dom om d hänt nåt så har mina drömmar stämt in exaaakt! Scaryyyy ...
  • Jag längtar till 1/3 då jag kan köpa mitt sånt träningskort och så ska vi Zuuumbasönder ;)


Hahah d här var ett väldigt rörigt och onödigt inlägg men wtf :P Har gaaaaanska tråkigt på jobbet så varför itne skriva av sig lite? :)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0