Tävling!

Sveriges största bloggerska, Kenza, har just nu en tävling där man kan vinna en bärbar dator, HP Compaq Mini 311c tillsammans med ett mobilt bredband från Telia :) Och självklart är jag med o tävlar !

Ganska kul att hon ordnade just den här tävlingen nu för att häromdan satt jag o tänkte på att jag behövde en bärbar dator :D Det är så att jag va o kolla på en lägenhet häromdagen och hyresvärden tyckte om mej :) Så förmodligen är den min! Men då satt jag o tänkte på att jag behövde en bärbar dator och internet såklart, så att jag slipper flytta dit med min stora stationära dator! Haha Och inte för att jag e värsta datanörden så att jag inte kan leva utan dator i min nya lägenhet, men jag ska börja pluggadistans efter sommaren. Ska äntligen uppnå min dröm och bli Beteendevetare =) Så därför har jag stort behov utav en dator och bredband :)
Så detta är min motivering till varför jag ska vinna :) Hehe

Så håll tummarna för mej nu sötnosar! ♥


Den här datorn tävlar jag om :) Visst är den fin? =)


Tell Me
Postat av: Safi

Hej. Svara gärna på dagens fråga i min blogg.



http://safiis.blogg.se/2010/february/dagens-fraga.html

2010-02-18 @ 13:45:19
URL: http://safiis.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0