Zzzz...

Heello :)


Sitter på jobbet o verkligen halvsover :( Mitt huvud känns så himla tungt och näsan bara
rinner o rinner :( buhuu..
Jag pallar inte va sjuuuk.. sista dan på jobbet nu ju innan d blir helg. . .haaallå? :(

Yeye,  igår mötte jag älsk i stan o vi stack o åt :) Han hade en överraskning t mej oxå hihi :D Senare åkte vi o hämta erkan o Sylvia o umgick me dom en stund :) Sen körde han hem mig runt halv 1 inatt lr nåt.. Jag la mej diiiirekt men somna inte föräns efter 3 nån gång.. :/

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. Kanske borde dra hem o sova o bli frisk? näää d orkar vi inte :D haha

Nu ska jag sova, jobba vidare.

Hörs sen people. PussPuss

 


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0