Stress, stress och typ.. stress.

Hej bloggen!

Har inte hunnit skriva nåt för jag har verkligen stressat sönder. Började självklart packa idag. Typ 9 på kvällen?! Så typiskt mig asså. Men nu är nog det mesta klart iaf. Har lite saker kvar som jag fixar imorgon.

Borde egentligen gjort allt detta igår men det blev självklart inte av. Vi åkte istället upp hem till Jonas på kvällen. Där va han, Sina, Daniel och Martin. Åkte dit med anna och jessica :) Efter en stund kom heidi oxå. Vi kollade på Matchen, Paraguay - Spanien (sur som fan va jag när spanien vann) Inte nog med den första matchen på dagen då argentina förlorade GROVT! Vilken jävla dag. Haha, jag va sååå sur över att mina älsklingslag åkte ut.
I alla fall, efter matchen satt vi kvar ute på Jonas altan. Så underbart väder! inte ens kallt :D Dom satt och drack massa öl och vin men jag drack inte en droppe :) Så vi satt där allihopa och prata, lyssna på musik, rökte och drack, aa dom iaf :) Vi hade verkligen skitmysigt! Så skönt att man kan sitta flera killar och tjejer tillsammans och bara softa utan att killarna ska hålla på eller nåt. Alla kompisar bara liksom :) Me like. För jag orkar inte med killar annars, bara jobbiga som håller på och vill massa. Jag vill vara alone alone alone. Inte mer förhållande på jääävligt länge kan jag lova!

Iaf, helt plötsligt ville alla dra till stan och gå ut. Jag vägrade för jag va inte klädd för det och va osminkad. Så det hela slutade med att jessica ringde och boka taxi, en minibuss, för alla oss 8 hem till mig bara för att jag skulle få fixa till mej :D haha så underbart söta hhe.. Så jaa, vi åkte alla hem t mej inatt typ runt 12? Haha alla bara gick runt här, fulla och glada :D Efter en stund gick dom ner till gården och satte sig med min Granne som satt där själv under partytältet. Dom alla satt och drack, lyssna på musik o pratade =) Efter en stund när jag va klar, gick jag ner med jordgubbar och sen stack vi t stan :) Vi gick in t tonic och dansa loss lite =)

När tonic stängde blev det fyllemat för några av oss. Sen åkte Heidi med mig hem och sov här hos mej :)
Tack för en skitkuuul kväll folk!

Ne nu måste jag fixa mina naglar! Så vi hörs imorgon sötnosar :)

Ta hand om er


Bilden har inget med inlägget och göra :P Bara en gammal bild på mej och min arbetskompis :)



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0