I hate this shit

Hej :)

Hoppas ni mår bra! Själv e d sådär.. Ni vet att jag opererade mej.. har ju typ 15 stygn. Mmm guess what? Några stygn sprack! =( Det va verkligen ett hål rakt in och det rann massa blod och skit :( Så jag fick åka upp till sjukhuset direkt. Dem kollade, gav mig dom värsta sprutorna igen och sydde igen skiten. Fattar ni vilken smärta eller? Hatar detta så grovt mkt.. Duktig som jag är så sitter jag faktiskt ändå på jobbet nu.. Pengar behöver man =)

Annars så rullar livet på som vanligt. Är fortfarande fett ledsen över att Chile åkte ut igår :( Men tro mej, nästa Vm år 2014, den tar vi!


Ni skulle ha sett den feta sprutan! uuuh, ryser..

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0