100310

Hej sötnosar!

Allt väl? Me mej e d bara fint. Sitter på jobbet som vanligt men idag går d något sämre.. fan.

Hade precis min rast.. Va ute o rökte o nu e d konstigt nog jääävligt kallt igen! Faan kan itne våren komma snart? Vill ta fram skinnjackan, dem nya vårkläderna och mina älskade skor! åååhhhh !
Har faktiskt beställt en hel del härifrån Ellos. Lite chinos, långa blusar och en fin vårjacka wiie :)

Igår träffade jag baby.. vi gick o åt sen åkte vi runt lite. Helt underbart hade vi d.. Vi åkte upp t hestra utsiktsplatsen och myste :) Kallt dock men äh, vafan who cares när man har den sköna värmen av hans famn

Kom precis på att det är onsdag idag.. REDAN. Fan en dag till på jobbet sen e d helg :O
Den här helgen händer d mkt.. Ikväll ska jag fixa lite små saker.. Imorn oxå sen ska jag träffa min anni och vi ska parta till d lite haha. På fredag kommer ja ha fullt upp med en grej som jag kan berätta om någon annan dag haha. På lörda eller sönda skajag iaf va me mina älsklilngar zum o amina. ÄLSKAR ER !



Dom korallfärgade chinos har jag beställt o lite andra saker :) Bild tagen från www.ellos.se

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0