CANDY!

oooh, så jäävla sugen på godis..Godis från videomix ! (Ja, videomix INTE hemmakväll)

Sitter här på jobbet o slutar alldeles strax :) Det har gått hyfsat bra på jobbet förutom att jag verkligen ha tänkt på godis all the time typ haha nee usch va desperat..

Hallå? Det är den 22:a idag.. Lön om tre dagar!! :D wiiie äntligen.. ekonomin ha vart sisådär på sistonde asså..

Nee nu ska ja jobba vidare dom sista 10 min sen ner t stan o möta Sandriiita :) ♥


Mmmmm va gott ska nog allt köpa lite sen :D


Tell Me
Postat av: e r i c a

haha mmmmmmmm godiiiiis!

jag kan fika hela veckan haha, spelar ingen roll vilken tid och dag.. torsdag? kan du då?

tack så mkt!!:D puss

2010-03-23 @ 00:04:38
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: e r i c a

fan kom precis på i samma sekund som jag skickade förra kmmentaren att jag jobbar till typ 15 eller 16 på tors. så kan på ons eller fredag innan kl 14 :)

puss

2010-03-23 @ 00:05:29
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0