Måndag :)

Helgen är nu över.. Min helg har varit helt underbar :D Mys på fredagen, FEEESTay caramba på lördagen, mer fest hos elin sen och igår va en dryyyg softdag hemma me min babe :D

I lördags ay caramba hade dom en typ insamlingsgala för alla drabbade i Chile. D va feett mkt folk, mat och massa dans o artister. Jag hade skitkul :) VIVA CHILE! Fuuuueerza q se puede ♥ !

Just nu sitter jag på jobbet :) E inne på Fb o går med i massa grupper haha.. Skiiitbra grupper o självklart på Spanska.. Hade ba gått med i vissa innan men nu har lilla sandra bombat sönder me sånna braaaaaa grupper så då kan man inte hålla sig haha :D 

Ne nu ska jag ftf jobba sen dra ut på rast :)

Mwaaah!


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0