SÅ trött!

Jag döör, håller typ på o somnar här på jobbet =( Haha.. asså somnade ändå ganska tidigt men kl 7 imorses får ja ett samtal av nån snubbe som snacka typ kinesiska med mig (?)

Jag - Hallå?
Han - chiiiing chaauchong?
Jag - eee va?
Han - kwaanhuaaaa chingooo?
Jag  - ööö.. *Klick*

Haha fatta att jag blev irreterad eller? haha Efter fem min ringer min mobil igen..

Jag - Jaaa, hallå? *irreterad*
Han - Ja Hejsan.. ehm har jag kommit fel kanske?
Jag - Eh, vem söker du?
Han - Huuungggg
Jag - Ehm ja dåå ha du kommit fel!
Han - Ahaa oj då ber jag så hemskt mycket om ursäkt..
Jag - Det lugnt *NOT*
Han - Hehe taack så mkt :D
Jag - M HEJ!

Så där låg jag heeelt förbannad över att kl va typ strax efter 7.. åååhh sånt kan ba hända mej asså haha.

Ska försöka jobba vidare nu innan jag somnar.. Vi hörs sen gullungar!

Mwaaah ! ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0