En ny start!

Hej bloggen!

Nu jävlar, antingen ska jag starta en ny blogg eller börja om från början helt enkelt.
Som ni kanske märker så är jag mkt mkt mkt starkare idag än sist ja skrev här. Det beror helt enkelt på att jag insett saker o ting, pratat jättemkt me folk (ni e bäst), Fått höra en del saker som gjort mig fööörbannad och fått mkt hjälp av gud! ♥

Nu kmr vissa säkert tänka " Aaa hon skriver att hon mår men egetnligen så gör hon inte det o lalala.."

Men vet ni vad? Jag skiter i va ni tycker och tror! :) Jag känner i mitt hjärta att detta va d rätta och därför mår jag bra. Visst jag erkänner att mitt liv kmr va lite berg-o-dalbana nu i ett tag, asså att jag kmr må bra vissa dagar och kanske sämre andra dagar.. Men d viktigaste e att jag tagit steget att iaf gå vidare :)

Jag orkar faktiskt inte sura eller bråka me folk mer. Så jag har blivit väldigt positiv av mej och känner en stor glääädje inom mig hihi Och allt detta tack vare min familj och mina underbara vänner! NI E FUCKING BÄÄST :D ♥



Tell Me
Postat av: Heidi

ÅHHH gumman är så otroligt glad för din skull! du har VERKLIGEN rätt inställning! fortsätt tänka så!:D och när du har dåliga dagar så får du gärna höra av dej till mej och prata om du vill :) fast jag verkar fett upptagen med skola och allt vill jag finnas där för mina vänner! så glöm aldrig att jag finns här för dej <3 Besos <33

2010-05-11 @ 13:33:19
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0