11 oktober

Heej alla söta !

Läägeeeeet? Med mig är det vara fint. Sitter här i min lägenhet med min bebis faktiskt :) Vi har varit ute på långpromenad så nu är vi heelt döda haha.

Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu och försöka vända tillbaka på dygnet. Känns sådär att somna 6 på morgonen och vakna typ klockan 3 på eftermiddan.. usch.

Imorgon ska jag upp tidigt, plugga, promenera, hem till Z, träna, sen på kvällen kmr mina tjejer hit ♥ :)

Btw, haha en rolig sak när jag kolla min statistik idag.. Inte så många läsare idag men jäävlar vad någon har bombat min blogg idag? shit asså.. Men kolla på ni bara ;)

Nee, cigg sen sängeeeeen ! Puss på er ♥

Den här gullungen har inget me inlägget och göra men.... HUR SÖT FÅR MAN VA?!?! Älskar dig !!




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0