Jag är sur

Godmorgon...

Jag Och S va ute igår på xoy. Det va nice bara att musiken SÖG. Jag typ gav upp och ställde mej mot baren och vägra dansa på grund av den jävla dunkadunka-musiken.. Men de sista minuterna spela han reggaeton och då jävlar körde vi igång :D

När xoy stängde skulle vi egentligen åka hem direkt men d fick vi inte av våra albankompisar haha. Asså killen höll mig så håårt så jag tror jag nästan fått blåmärke nu. En annan rolig sak va att bara för att jag förstod typ allt han sa så trodde han verkligen att jag va alban. I över en timma trodde han det, tills jag visa mitt leg. Haha fett kul.

Iaf, kom hem och la mig runt 4. Väcks av min jävla granne 06.10! Han plingar och plingar o plingar, SÖNDER min dörrklocka. Till slut gick jag upp o öppna o så börja han skälla. Jävla gubbjävel som inte fått nåt på länge asså.. ååh.

Somnar om vid 7 och väcks klockan 9 av några män som skulle fixa mina element. åååh ännu mer sur blev jag dåå. Sen visste jag att jag hade läkartid idag men visste inte vilken tid så jag ringde nu typ 5 i 10. And guess what? jag hade tid kl 10. ÅH! Men som tur e så gillar dom mej så mkt (A) och är så snälla (A) så fick komma dit nu halv 12 ist :D

Ne men fyfan vilken dag asså. Jag hatar när folk väcker mej på d sättet. Särskilt han grannen som
1. väcker mig.
2. Skäller på mig när jag e nyvaken. ååååååhhhhh.

Ne nu ska jag skynda mej äta frukost sen möta bella i stan 11 =) Hon ska passa bebis under tiden ja e hos läkaren.

Ha en fin dag! xoxo


Tell Me
Postat av: Heidi

men vad skällde din granne om då? :P haha

2010-10-17 @ 00:16:28
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0