Måndag :)

Shululuuu sötnosar.

Har inte hunnit uppdatera nåt under helgen.. I fredags va vi hos bella på myskväll. Käkade tacos och kolla på film med Anna, sylvia, Mirsad, Mahmood, Ka och Bella :) Efter d, på natten, åkte anna sylvia jag och mirsad t spökstaden, bosnäs och staaaan :P

Lördag: Åkte till göteborg med Sabina, Sandra, Mirsad och Erkan :) Helt sjuk kväll haha katastrof :P Vi va typ på tre olika ställen, bästa stället va lätt park lane, eller hur erkan? :P haha.. På natten åkte dom hem men jag stannade i gbg o sov hos C ;)

Igår: Vaknade runt 12. Drack kaffe och umgicks med hans kompis o så :) Kom hem t borås efter 5 igår och åkte då direkt till netonnet och köpte en ny mob :D
Som sagt, SKICKA SMS TILL MIG. HAR INGA NUMMER KVAR :/

Min nya älskling :)






Tell Me
Postat av: erica

inga nummer kvar vaaaa!! du får mitt här då, 0762095966 puss!

2010-10-24 @ 13:34:29
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0