Måndaaaag

Heej fellahs!

Är det bara jag som märker att det är typ VINTER ute? seriöst, fatta va kallt det kmr va i typ december om det är såhär kallt redan nu :O wooow..

Iaf, hoppas att ni haft en fin helg :) själv har jag haft en underbar en! haha.. Fredag satt tjejerna och jag på viskan o drack lite cider och tjöta :) mys mys, lördags åkte jag t gbg på kvällen och feeesta. Va på stars n bars :) Och igårkväll åkte jag t göteborg till älsklingen och sov hos honom till idag.. När jag kom fram t borås mötte ja upp sara .. Vi satt på högskolan o "plugga" haha mest prat.. sen gick vi o åt och sen runt 9 åkte vi hem..

Sitter här nu i min lägenhet och ska snart pluggaa.. har en examinationsuppgift som ska in på önsdag morgon såå lite stress va d ja! damn..

Ne nu ska jag inte slösa mer tid här framför datorn, ville ba slänga in ett inlägg här :)

Take Care, hörs snart igen!

Mwaaah ♥


Mi osito...♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0