Mysmåndag

Hej sötnosar!

Igår va en riktig mysmåndag.. Dagen börja me att jag åkte till almenäs med tjejerna. Heidi hade köpt massa frukt o sånt så vi satte oss där o käka, rökte vattenpipa o så hade jag me mina högtalare sååå musiken va igång såklart :D Sen efter ett tag kom killarna oxå.. Så sen satt vi där me tvåå vattenpipor, musik o massa annat :P

Efter det finns jag streeeessa hem som en idiot, Kom hem 7 o skulle åka halv 8. HaHA såå jaa in i duschen, på me kläderna o in i bilen.. Sminka mej i bilen o stressa sönder :( bläää.. Kom försent t gbg men kom iaf innan bion börja.. Va på bio me min älskling o två kompisar till :D Vi såg scream 4, nothing special me den.. Gamla vanliga typ. Men sällskapet va ju bääääst så ;)

Nu ska jag fixa mej sen ner till stan. Möta sara o planera lite inför helgen :D Sen kanske zum o alma oxå kmr.. Sen har jag möte kl 6 och efter det möter jag upp min twiniiie och elin :):) Vi får se va vi gör, kanske sätter oss nånstans o ta nåt gott o dricka? :D we will seee..

Ne nu blev d för mkt text, orkaaaaaaaa. Jalla vi hörs seeen allihopa! Puuuussss på eeer (K)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0