Ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte den av billiga människor.

Word.

Heej sötnosar!
Allt bra med er? Med mej e det fint men har nog aaaaldrig varit så trött som jag är nuu!! :/ asså min kropp nästan skakar av trötthet typ :S Helt sjukt..

Jobbade iaf idag från 9-16.. Så fick sovmorgon.. Tack för deet säger jag bara eftersom jag o min allahjärtansdag-dejt la oss hur sent somhelst! :P Vi hyrde iaf film och köpte massa gott men kom hem t mej för sent, typ halv 12 igår kväll o vi fastna vid datorn o sen va d too late för att kolla på film eftersom jag skulle upp o jobba.. Men tack för kvällen ändå Annaa Noren, miiiin babe! ♥

Idag ska jag lägga mej senast 9 o soooova sönder. Ska upp kl 5 imon, börjar tidigt :/ o efter d ska jag träffa sylvia! :D Hon kmr hem ikväll o ja skulle egentligen träffat henne direkt när hon kmr hem men hon kmr inte föräns 10 ikväll typ o ja, som sagt - jobba tidigt imon ju :/

Nu ska jag kolla på tv lr nåt så vi hörs sen! Hoppas ni alla hade en fin Alla hjärtans dag igår :)

PUSS O KRAAAAAM (K)



Gammal men sköööön ;)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0