:D

Först o främst får jag tacka sylvia som hjälpte mej idag med lägenheten!! Det e helt otroligt vilka fina människor det finns! Den här tjejen erbjöd sig sjäälv tillochmed, te pasaste washiiiii ♥

Kom iaf hem för en stund sen.. Käka precis o nu ska jag fixa mej lite för almiiishhheen kmr strax o hämtar mej :) Vart ska vi? haha d vet bara hon ;) Äventyyyyyyyr.

Yeye, vi hörs seen iaf :) Hoppas alla haft en fin dag !

PUSS O KRAAAAM
:)


Tell Me
Postat av: Heidi

svar: aa jag fick sms från henne :) det hade vart jätte kul! men jag kan tyvärr inte på lördag, jag är upptagen hela helgen faktist. för det är tonårsträff i Borås. så tonåringar från hela sverige kommer hit och ja har hand om den del grejjer där. men hoppas ni får jätte kul! pussar <3

2011-02-23 @ 20:41:00
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0