Dagarna bara flyger..

iväg! Det e redan onsdag kväll typ.. shit torsdag imon sen fredag sen helg! Shiit. O jag har typ inte gjort ett piss den här veckan. Jag måååste bli frisk fan.. heelg snart! Lördag ska vi på balkanfest juu, så gör mej frisk?!


Imorgon tog jag ledigt.. Behöver nog bli riktigt frisk.. Så jobbar hela dan på fredag och jobbar heeela nästa vecka =) Imon drar jag t stan med Bästooo o senare ska jag förmodligen träffa Elin.. We'll seee =)

Nu ska jag slänga mej i soffan o kolla tv =) sen blir det nog paaaaaaaaj :D





Tell Me
Postat av: Heidi

så det är säkert att du och sabina drar på lördag eller? :D

2011-02-09 @ 22:17:28
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0