Damn

Okey, listen up! I neeeeed uuuuuuu. Nu äre såhär nämligen att Nathalie har gått o blivit SJUK.. igen. Men den här gången e det en grov förkylning typ? Asså när jag blir förkyld drabbas min hals och jag hostar men nu? Huvudvärk, ont i kroppen, svag, tappat smaken, halsont, hosta och årets snuva?! Jag som aaaaldrig brukar bli sån förkyld att jag nyser o nyser o måste snyta mej all the time.. Men nu :S

buhuuuuuu, kom o ta hand om meeeeej =/ haha jag behöver skämmas bort ibland (A)

Nu ska jag dricka te o hoppas på att jag mår bättre sen! Mwaaahhh (K)


Tell Me
Postat av: Heidi

men gumman stackars dej! du har verkligen kasst immunförsvar, så synd om dej:( krya på dej <3

2011-02-01 @ 23:34:31
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0