Fuck it

Hej, min helg har bestått av utgång på torsdag, fredag och lördag. Det har varit både bra o dåligt kan jag säga.. Jag har varken haft tid eller lust o blogga så det skiter sej lite nu men jag ska börja om så fort jag fått tbx orken. Kan upplysa om att jag även skaffat en ny eller aa en till blogg där jag skriver mer privata saker. Detta gör jag enbart för att många som läser min blogg ska hålla på om misstolka saker o ting och sen snacka vidare och det pallar jag inte med! Men jag kmr fortsätta blogga som vanligt här såklart :) Bara det att den andra kmr va mer privat..

Nu ska jag försöka sova för det är verkligen det sista jag gjort den här helgen. Fucktup.

Sköt om er! (K)

Tell Me
Postat av: Heidi

men gumman sånt som är väldigt privat kanske man inte ska skriva på nätet..bättre kanske skriva i en dagbok om man vill få ut det? fast den nya bloggen kanske är som en dagbok då istället.. :P

2011-02-07 @ 09:51:33
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0