Måndag

Heej sötnosar!

Saknat mej? Hell yeah ;)
haha..

idag har jag slappat heeela dan. Vid 7 kom Elin hit så åkte vi ner t stan. Käka o snacka.. Massa update ;) Sen kom sylvia o Charlie o joina oss liiite :) Strax efter åkte vi t göta o mötte upp elins kompis Sabina.. o sen skulle vi hem meeeeen d sluta med att vi stanna kvar i stan o fixade lite stuuuff ;)

Kom iaf hem strax efter 10 o hoppa direkt i soffan o kolla på big brother :D Hahaha dom e la helt jävla väck där vaaa, o imon kmr gurkan in i huset :D yääääy :D ne men seriöst, dom borde slänga in oss där ist.. Vi hade äääägt ;)

Imon e jag lediiig, i think? så ska t stan o köpa ny piercing med S och sen på kvällen ska jag hem t min babe på filmkväll o massa myyyyyys ♥

Btw, Den dära listan börjar jag med imorn ist, orka göra det nuuu :P

Hoppas alla haft en fin dag! och en sak till, kommentera?! jag bits inte ;)

♥♥♥♥♥♥



Tell Me
Postat av: äääni

<3 <3 <3 <3

2011-03-01 @ 10:52:00

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0