Memoriiiies

Heej bloggen!

Sitter o pratar i telefon med min babe.. Hon e inne i sitt o jag e inne i mitt smsande :P Imorgon ska jag träffa denna godingen.. Hade aldrig klarat mej utan dig Anna ♥

Btw, en annan kompis ringde nyss o påminde om en sjukt gammal låt! Den påminner mig om när jag gick i 7:an och då livet va underbart.. Inga problem, falska människor, killar, vänner som fucka ..osv. Allt va så bra!! :(

Nu ska jag prata klart me min andra halva o sen duscha sen blire d nattinatti.

Sov gott cutieees. PUSSSS



Ååååååhhhhhh


Tell Me
Postat av: Heidi

så jobbigt :( du ska inte jobba eller nåt imån hoppas jag? ta det lungt nu och kurera dig riktigt innan du börjar jobba eller nåt.



sv: tack gumman så söt du är <3

2011-02-01 @ 23:43:13
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbaring! jag haade aaaaaaldrig klarat mig utan dig heller. tack för att du finns och tack för att du är duu. du är bäääääääst ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3

2011-02-01 @ 23:48:08

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0