01 01 2011

Gott nytt år & Feliz Año nuevo!

Hur e läget? Alla lika bakis som jag är idag eller? Haha. Min nyårsafton va hur lyckad som helst. Börja med att alla vi samlades hemma hos mina föräldrar där vi hade huset för oss själva :) Vi lagade mat, fixa oss och drack en massa. Gick ut då o då och smällde raketer och vid 12slaget stog vi utanför och fira ordentligen med champagne! Efter nån timma kom Mirsad och några andra och hämta oss och vi drog vidare hem till sylvia där festen fortsatte all night long!

Sjukt lyckad kväll och vill tacka alla mina vänner som va med under hela kvällen och tack alla söta för era urgulliga sms! Särkilt ni som skicka precis vid 12slaget och sa gott nytt år :D

Nu ska jag käka nåt sen se fångarna på fortet där några bloggerskor är meeed :D nörd, yepp.

PUSS på er allaaaa =)


Jag igååår =)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0