En trött Nathalie

Heelloooo =)

Jag hinner inte uppdatera här så ofta nuförtiden men ser dock att mina läsare e kvar ändå :D

Idag har jag jobbat =) Jobbade till 5 och efter d drog jag hem t zum o lekte me amina. I LOVE YOU min sötaste bebis :) Och kom iaf hem för en stund sen. Ska strax försöka lägga mej för att jag e helt död och imon jobbar jag igeen :) Vill verkligen tjuva med mej en unge hem asså, hon är alldeles underbar och fan, ÄLSKAR HENNE!

Btw, imorn fyller världens bästa bror år! Min brorsa såklart =) Haha även fast vi bråkat så länge jag minns så älskar jag dig av hela mitt hjärta!

Godnatt sötnosar! ♥


En fin låt som Sergio la upp på min Fb idag :) Riktigt fin.. om man förstår spanska såklart ;)

Tell Me
Postat av: Heidi

Grattiiis! :D du verkar ha vänt tillbaka dygnet haha :P

2011-01-19 @ 00:15:08
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0