Ett avslut

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ne ingen vän men nån jag känner ja.

4. Dog någon som stod dig nära? Neej, tack gud!

5. Vilka länder besökte du? Chile & Cypern

6. Är det något med år 2010 som du vill ha år 2011? Aa mkt.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 15/4, 5/7, 5/9 & ett datum i Januari.

8. Vad var din största framgång 2010? It's a Secret haha.

9. Största misstaget? Flera misstag :/

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? MHM, om jag har! Operation, vip - patient på sjukhuset säger väl allt :)

11. Bästa köpet? Ouff massa :D

12. Vad spenderade du mest pengar på? Fester i think..Och räkningar!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Flera depplåtar och alla mina o Annas Ayia napa-låtar :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Oj, det är mkt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat.

18. Hur tillbringade du julen? Med min familj <3

19. Blev du kär i år? Jag VAR kär.

20.  Hur många förhållanden? 1.

21. Favoritprogram på TV? Kollar aldrig på tv, förutom mina chilenska serier ;)

22. Bästa boken du läste i år? Läsa? Va e det?

23. Största musikaliska upptäckten? huh?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mycket

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Ayia napa, Baby ;)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.

28. Dem bästa människorna du umgicks med? Anna, Sara, Zumra, Sandra.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Vilken jävla fråga? Jag är jag.

30. Vad fick dig att må bra?
Familj och Vänner! (L)

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Darryl Stephens. Ja jag vet att han är gay.

32. Vem saknade du? Säkert någon.

33. Den bästa nya människan du träffade? Några stycken.

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0