Fredag & Lördag

Shuu people :)

Sitter här o äter min havregrynsgröt och e halvt död typ.. E så jävla trött vill bara sooooooova!! :(
Igår gjorde jag itne ett skit på hela dan typ :P Men sen runt 6-7 mötte jag upp Alma :) Vi gick till viskan och satte oss där för lite update och skitsnack ;) Sen runt 9 lr nåt mötte vi upp Heidi och omer :D Heidi hade preciiis kommit fram t borås så vi passade på o träffas lite fort :D Stog o prata litegrann sen efter en stund drog vi vidare =)

Alma o jag åkte hem till Jessica och sanna som precis skulle börja baka :D Köpte me oss lite candy och drog dit. När vi kom dit så bakades det för fullt fast med väldigt mkt frågor om hur mkt, vad och när allt ska göras haha. Men till slut fick vi in kakan i ugnen (Kärleksmums) och vi satte oss neer o tog en cigg =) Sen när vi skulle smaka på kärleksmumsen så var den faktiskt god men något hade blivit lite fel... Ajjusste, hälften av äggen bara.. Fattades några ägg :P oops.

Resten av kvällen/natten bestod av massa tjöt, reseplaner och cigaretter. Alma stack hem runt 1 och jag stack hem runt halv 4 lr nåt. Mysig kväll iaf tjejer ♥

Såå det va min fredag.. Idag ska jag inte göra så mkt mer än att träna, fixa mej och sen va med bästo =) Hörs lite mer sen :D

Mwaaaaahhh ♥♥




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0