Kväll

Goodkväll kära vänner =)

Kom precis hem från Zumra :) Sabina kom t mej runt 6-7 och vi tränade stenhårt i en timma :D Vi va helt döda men det är så jävla kul =) Efter det drog vi hem till zumra där alma oxå va.. Satt där o tjöta ett tag o nu ska jag strax hoppa in i duschen o göra mej redo inför imorgon.

Imorron är jag inte dagisfröken utan jag ska va lärare :D haha ska hålla en klass hela dan imon o torsdag =) Nervöst?! haha men det fixar siig. Sånt e kul =) Jag som suger på att lära ut saker o ting.. Har inget tålamod :P

Nä men ni får sova så gott så hörs vi imorn när jag slutat jobbet :) Take care sweethearts. PUSSPUSS

Älskar dig Bästo! Tack för att du finns ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0