My sunshine <3



Hej älskling. Sorry att jag snor din blogg lite ;) Ville bara säga att du är BÄST! Aha, du undrar hur jag stavar ordet bäst? Okey såhär; N-A-T-H-A-L-I-E! Japp, precis så! Du är världsbäst. Du betyder otroligt mycket för mig twinie & jag vill aldrig någonsin förlora dig ur mitt liv. Du är en otroligt stark och underbar tjej och jag beundrar dig för det! Men jag vet också att även nato pato kan ha sin lilla berg&dalbana och det jag vill säga till dig är att jag kommer alltid, alltid, alltid finnas här för dig. Vad som än händer.. Ifall du hamnar i Afrika eller Chile och jag i Kina eller kanske här i tråkiga sverige.. fuck it, jag finns här..oavsett vad! Tills vi är gamla.. Vi har gått igenom en hel del tillsammans, både med&motgångar faktiskt.. vi kommer garanterat vara med om massa mer saker och det viktigaste är att man tar sig igenom det,tillsammans. det är det som har gjort oss starka och gjort att vi blivit så bra vänner som vi är idag. Tänk när vi sitter där med våra rulatorer och berättar för våra barnbarn om alla våra underbara minnen osv.. Haha, det är rätt jävla länge dit asså.. Men vill bara att du ska veta att jag finns här, i alla väder! Du är min solstråle och det kommer du alltid vara.

Här är en låt från mig till dig :D





i love u babe :D


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0