Söndag :)

Heelloo snyggingar ;)

Söndag redan då.. Fyfan va tiden går fort :/ haha fan va jag klagar? hur orka ni läsa mina fluminlägg med massa klagomål egentligen? haha ;)

Igår åkte jag och anna hem t Jessica och sanna :) Vi lagade maaat.. Eller ok, dom lagade och jag pratade i tel:P Det blev pommes med kyckling med vitlök i och såååås :) Det roligaste va att vi satte oss o åt halv 12 inatt. Sen middag? hell yeah. Haha inte braaaaa. Vi va där typ hela natten och prata massa gamla minnen och planerade lite inför sommareeeen =)

Inatt när Anna och jag skulle hem bestämde vi oss för att promenera hem.. Fast det blev typ åååka, glida, ramla hem haha. Vilken jävla iiiiis???! katastrof men sen när vi väl kom ut på stora vägen så gick vi mitt i vägen och lyssna på musik. Vilken skööööön promenad asså! När vi kom hem la vi oss direkt men låg i över en timma och prata.. Tack för en rooolig kväll tjejer! ♥♥♥

Och nu över till ännu mer tjejjeeer haha. Måste fixa mej strax för senare idag ska jag fika me dem andra tjejernaa! :D Blir nog mysmys.

Så nu lämnar jag er och skriver mer ikväll :) Fast jag lämnar er med två fett sköna låtar ni bara mååååste lyssna på!

Puss på er ♥

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0