Tisdag

Holaaa :)

Hoppas allt e fint me er :) Med mig är det bara braa.. Jävligt trött bara för att jag sov inget natten t igår typ och sen jobbade jag ju till 5. Efter jobbet drog jag hem till Sylvia.. Vi lagade tacos, muums, och ba softa. Lite senare kom Daniel och Sandra o hämta mej så åkte vi t stan o satte oss viskan för lite update ;) Dom va ju i danmark så dem hade väl en del o berätta :P

Efter viskan mötte vi upp Alma o Irma =) Va me dom ett ganska bra tag o flumma sönder, as usual. Haha bäst e ni :D
Det bästa va nog detta: Det kmr en kille som går mot sin bil. Alma börja stirra jävaligt odiskret på han tills jag säger till henne.

Jag - Men alma! Shiiit plocka ut dina ögon o sätt fast dom på han! haha
Alma - Abooow, men hallå jag kolla inte på killen! Kolla vilken fet bil idiot. Det är Audi hallå!
Sandra - Ahaa jag vet inte vem han är :S ..
Alla vi: HAHAHAHA Audi e en biiil sandra!!!

Jag trodde seriöst jag skulle dööö av garv. Sandras ursäkt är dock att hon tyckte hon hörde Amdi o inte audi ;) HAHA

Yeye, idag är jag ledig så jag ska bara träna och försöka plugga lite sen.

Här kmr lite bilder från igår när jag jobbade med barnen.. Det enda man hörde igår var typ "Åh gud va fint hår du har, har du låtsashår?" "åååh vilka fina naglar, det är låtstasnaglar va? " Haha hur söööta?!?!

Haha dom döda mitt hååår =(



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0