What goes up, must come down.

Hej allihopa :)

Har inte haft tid att uppdatera så mkt men nu är jag tillbaka :) Igår va jag ute o käka med min babe! Efter det gick vi på bio och såg "Love and other drugs" Den va faktiskt bra men både jag o anna va typ lite förkrossade sen.. Handlade nämligen om typ omöjlig kärlek.. Hm :/

Efter bion gick vi tillsammans med Sandra och Daniel runt i stan o träffa lite folk :) Strax innan 2 lr nåt åkte jag o Anna hem till mej och ba chilla en stund.. Sen senare åkte hon hem :)

Idag har jag bara städat, diskat och fixat i lägenheten. Såg ut som fan där :( haha men idag fixa jag lite.. Det enda jag inte kunde göra va att dammsuga! Min dammsugare gick ju sönder för ett tag sen så pappa hade tagit en del av den för att fixa den.. Så papi fick komma sen senare och lämna den men hann inte dammsuga då :/ Det får bli imorgon.. Ska fixa klart allting imon och imonkväll ska jag slääänga mej i soffan i min nystädade lägenhet :D haha tönt jag äääär, men jag älskar sånt. Ska tända lite ljuuus och bara myspysa :P

Annars idag har jag inte gjort ett piss typ.. Sovit lite på dagen för jag var helt död fan.. Sen har jag bara vart hemma :)
Men Nu ska jag duscha sen lägga mej.. Ska upp om 5 tiimmar :S fyfan.

Sov gott sötnosar, och Cred t er som orkar er igenom den här flumtexten!

Mwahh mwaah mwaaaah (K)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0