Fredag!

Helloo People =)

Läget? Me mej e d bara bra.. Är ba jätteirreterad för vädret. Snöar sönder :S
Anyway,  jag är glad att det är fredag! :D Fast vet ni vad, d här e nog första helgen på evigheter som jag inte har planerat nåt! haha, d e fredag idag.. inget planerat o inte imon heller.. sheet:P haha men vi får la se va som händer ;)

Igår jobbade jag till 6.. Jag va heelt död och ville hem direkt men d känns liiite svårt när typ sara bor 2 meter ifrån jobbet :P Såå jag hängde först me Alma t systemet sen åkte vi hem t sara o chilla.. Efter en stund åkte alma hem o ja stanna kvar.. Vi satt o prata o kolla på tv :P Allmänt seg va ja oxå (så jag hade inte tråkigt sara) aa men sen gick vi uuut på en kortkort promenad haha o då blev jag piggare :D Sen tog ja sista bussen hem :)

Yeeppzz, ne nu ska jag gå o göra nåt vettigt typ.. Fråga mej inte vad :P Så vi hörs sen!

PUSSSSSS

Förresten, liiite sugen man är på denna ikväääll? :D






Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0