Godnatt

Haha sån tooorrboll jag är idag asså.. Igår åkte jag hem t Anna o hade myskväll :) Vi kolla TYP på två filmer, bland annat en med T.I och chris brooown. Mmmm! :D haha.. Sen på kvällen kom jag hem o färga håret sen gick jag o la mej..

Men vet ni vad, måste lämna er nu för jag har läkartid kl 8 imon o efter det ska jag hem t Sylvia o va däär.. Senare ska jag luncha med Zum och på kvällen blire kareoke-kväll med tjejerna! Full rulle fan men looovar att mobilblogga under dagen!

Hoppas ni sover gott mina sötnosar (K)

Puss o kraaam från näääätiiiiiiiii och ba för att jag vill ha sol o värme så lägger jag in den häär härliga bilden :D

Jaag och almaa med våra vackra flaggor :D Fast min e finast! haha :P


Tell Me
Postat av: Anonym

sv: jaha va roligt :D jobbar du mkt där eller? du skriver som att karaokekvällen skulle va ikväll? men den är väl imån kväll :P

2011-03-03 @ 11:21:09
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0