High five giiiirls!

Heej bloggen!

Hoppas ni haft en fin dag. Idag fick jag sova uuuut! Skulle t läkarn halv 3 men mirsad tvinga me mej o äta lunch. "Det är kvinnodagen idag, vi ska ut o äta! " haha, så sööt. Såå jag fixade mej fort så kom han o hämta mej.. Vi käka o sen körde han mej t sjukhuset. Efter läkaren åkte jag ner t stan o mötte Anniiii :) Vi köpte varsin kaffe o satte oss i stan i solen.. Huuur underbart som helst! Första dan vi kunde sitta på en bänk, röka, dricka kaffe i luugn o ro. Härligt! Oså invigde vi våra tygskor idag oxå. Weeeeii =)

Efter ett tag kom elin oxå.. Vi gjorde inte så mkt ba softa o sånt :) Senare kom mirsad igen o vi körde Elin t göta sen åkte vi tre runt o lyssna på musik o flumma som vanligt =) Han körde mej o anna t norrby sen där vi drog på äventyr som vanligt :D Lite senare på kvällen åkte vi heeem =)

Yeepp, d va min dag men nu till dt viktigaste! GRATTIIISS LADIIIIIIIESS! våååran dag idag, o aa ni killar som terrat mej idag me att säga "aaa ni har en dag, resten av året e vårat" Eller typ aatt ni oxå har en man-dag tyP? HAHA whateveeeeer. Idag va våååran dag :D Hoppas alla vackra tjejer/kvinnor hade en fin dag :D

Hääär får ni en gaaaaammal gammal klassiker som vi lyssnade på i bilen idag. Fyfan vilka minnen.. Ser mej o tjejerna dansa t den här så fort jag hör den :D




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0