Onsdaaaaaaag

Hej bloggen :D

Förlåt för kassaste updaten :/ Har haft fullt upp fan.. Idag jobbade jag på mitt nya jooobb =) sen mötte jag sara lite o sen stack vi hem t henne o åt frukost :P

Efter det stack jag t stan o mötte Mamiiii :D vi shoppa sönder typ haha XD ne men vi köpte en del. Sen kom zumra o hämta mej o vi åkte t city gross.. ABOW, seriöst, folk har fan inte sett en matbutik innan? Dom trodde fan det va gratis, katastrooof. Jävla djur. Vi stog i köö-jäveln i typ 2 timmar! o gissa vad? GISSA VAD????!!!!!! efter 2 fucking timmar kmr vi fram t kassan o vet ni va som händer då? Jo kassajäveln Pajar!!! så dom ba: aaa ni får ställa er i en annan kö.. HEEELL NO! haha jag höll på o svimma av vätskebrist o värme.. Tacka gud att zumra har en käft som går i ett haha, så vi fick gå före alla andra ;) hahah sånt kan baraaa hända oss..

Nu måste jag va social i telefon :P Skriver mer sen :D

Pussshhhh (K)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0