Måndag

Heej =)

Fyfan va dålig jag blivit på att blogga asså.. Men känns som att det enda jag kan skriva om e vad jag gör o inte gör varje dag haha.. Och min bloggdesign måste fixas Snaraaaaaaaast. Trött på den där nu :P

Anyway, annars rullar allt på som vanligt.. Jag e lite förkyld men jag lever :) Min röst har vart fuckad hela helgen o man fått höra lite allt möjligt va man låter som haha..

I helgen har jag iaf vart o shoppat lite i ullared med tjejerna :D sen i lördags va ja i Gbg och kolla finalen med baby o sabina =) Och Självklart vann bästa laaaaget! :D:D Vi kollade på matchen på ett vattenpipscafe och tro mej, dom som känner mej vääl vet hur jag är när jag kollar på fotboll.. Min röst e typ borta efter matchen haha men däär va vi ganska luugna.. Även fast alla va som galningar där så kunde inte jag o sabina flyga upp o gapa direkt haha :P

Efter finalen åkte baby med mig till Borås.. Vi kolla film o tog det lugnt.. Vi vakna ganska sent igår o låg o dega hela dan typ,, Sen runt 4 åkte han hem och jag stack o åt med mina tjejooor :D

Intressant helg ha? ;) hahaha..

Just nu städar jag för fullt inför imon.. Det e så himla mkt och jag ooorkar inte.. :S Bläää..

Nuuuu ska jag lägga in tvätt i tvättmaskinen oxå såå jag får sätta igång and get some job done! =)

Puss på er pussgurkor


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0