Sötnosar :)

Heej igen :)

Kom precis hem från staaaaan. Först promenera jag ner och mötte Sandra. Vi solade sen promenera vi lite och prata massor som vanligt :D

Senare promenera jag upp till zumra :) Va hemma hos henne, prata och lekte me min älskling Amina. Senare runt 22.30 kom Erica, anna och Sina och hämtade mej. Vi åkte sen till stan och träffa annat folk. Stog o prata och flumma som vanligt :D Gick runt i stan och till slut satte vi oss i parken och lyssna på dansbandet :) hihi. Lite kul faktiskt. Lite senare kom min kompis dit med hans kompis, så vi stog o prata och umgicks lite :)

Så det va min kväll. E så överlycklig att jag har så underbara människor i mitt liv! Ni gör mej glad och lycklig ♥ :)

Nu ska jag strax lägga mej och kolla på min serie, Martin Rivas, sen sova. Imorn ska jag göra en liten förändring sen blir det stan med Zum och amina.

Godnatt alla söta! ♥


För er som inte förstår spanska så står det: "Vänner är dom som lyfter upp dig när resten inte ens vet varför du föll ner"


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0