Oh, Ge mej den 27:e December nu! :D

Jaaaaaag veeet jag har vart skitkass på att uppdatera min blogg.. Men ikväll ska ja uppdatera er om mina två senaste veckor :)

Just nu sitter jag på jobbet.. E lite seg tack vare Linnea kanske? haha den apan väckte mej typ halv 8 imorses för hon sov hos mej o hon skulle upp o jobba.. Fast ja somna ju om såklart direkt efter att hon stack haha.

Chile 27:e December
Som ni alla har förstått så åker jag och min Baby t Chile om typ 10 dagar! Wonderfuuull! Så skönt o komma härifrån :) Det enda som känns lite sorgligt är att du skulle egentligen ha följt med.. men men Life goes on

Helgen                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Linnea! Vår heelg , muums! hihi
Som sagt ikväll så skriver jag allt som pågår i mitt liv just nu..Men ja skulle vilja veta vem det var som
kommenterade sist som kallade sig:
"Your homeboy" ? :)
Tell me ! •

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0