Ännu en sköön heeelg :D

Yees så äre ;)

I fredags gick ja upp tidigt som fan.. Hade läkartid.. Hm o som ja visste så har ja Influensa. Virus som man inte kan få nån medicin. Inte nog med det jag blir SJUKSKRIVEN i två veckor oxå :( FAN! Får inte jobba :( aja.. På kvällen kom Sylvia t meej o vi va här o softa o så.. Sen runt 10 tog vi bussen ner t stan o sen t Boråshallen.. Mariedalcup :) Vi mötte sandra först sen gick vi in :) Vi va me nåra andra kompisar o softa o tog d luugnt =) Sylvia, Sandra, Linnea, Taibe o jag stanna där t 3 nånting sen stack vi hem.. Palla inte va kvar hade sån hosta o ont i huvet :/ iaf när jag o Sylvia kom hem såå blev vi skitpigga! haha vi kunde lika gärna stannat där ?:P haha så vi satte oss o kolla film o somna runt 7 på morgonen:S vi har verkligen vänt på dygnet :/ haha Vakna runt 1 lr nåt.. Va hemma o gjorde INGENTING typ haha.. Min mobil ringde typ 100 ggr per minut o hennes mob fylldes me sms haha. Sen runt 8 lr nåt börja vi fixa oss o jaaaag seg som vanligt sega mej ännu mer så d sluta me att vi tog bussen 22.20 ner t stan o sen till mariedalcup :) Där mötte vi min baabe Sandra o så va Heidi o dom där oxå :) hiihi.. Tiden gick o vi ba softa o umgicks me folk haha :P Ajaa behöver itne gå in i detalj va vi gjorde HAHA men ja o Sylvia stack la hem nån gång vid 8 i morses :D hahaha fan va trötta vi va. ööövertrötta så ja drar världens kommentar på väg ner t busstorget :
Jag kollar ner mot en parkering o va steeensäker på att det va viskan som va där ...

Jag- Oye Sylvia! Ska vi hoppa i eller? :D:D:D
Sylvia- Eee vaa?
Jag - OJ! hahahah
Sylvia - aa i asfalten eller?
Jag o Sylvia - HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

aaa d visade sig att viskan va nåra meter längre fram o det ja såg var parkeringen.. men d såg ju ut som vatten! lite grått bara..

Hahaha vi va som sagt väldigt trötta.. HAHAH
Vi kom iaf heem o åt frukost haha va såå hungriga hahah o sen gick vi o la oss halv 10 i morses haha ORKA VÄNDA PÅ DYGNET SÅ MKT SOM VI SYLVIA! hahaha.. usch ftf trött :S

Jaaajaa nu e d fan inte långt kvar t P A C H A N G A ! :D
wiiieee längtarlängtarlängtar

Nu är det såhär att jag har min mobil på laddning o orkar därför inte hämta den för att föra över helgens bilder t datorn för att sedan sätta in dom här så dom kmr in här imon lr nåt hihi :)

Hare underbaaaart folk :D För d ska jag iaf ha :D:D

PUSSSS O KRAAAM

Chaito ;)


HAHAHA OMG! Mååste ba skriva min o Sinas konersation på msn .. Skööönast idag ja svär!

Jag - När ska vi ses då din luffare?
Sina - När kan du då? För d e alltid så. Fråga aldrig en kille när ni ska träffas..ni tjejer har planer för 2 månader framåt..
Jag - HAHAHAHAHAH OMG! D där va åreeeets! HAHA måste skriva i min blogg HAHA
Sina - hahaha vadå..ljuger jag el?
Jag - Neeee! hahah såå sant!
Sina - om jag säger måndag..kan du lätt säga..fika..komma hem..träffa anna å ta en fika..sen klippa mig..å lalala.. o fika igen..
Jag - HAHAH ooh guud, vänta! måste skriva i bloggen hahaha
Sina - HAHA din jävel!
Jag - HAHA
Sina - ja kan se dig..sitta bakom datorn...åså ler du som en idiot. kan inte ens stänga munnen. Så ivrigt glad för att skria på bloggen å skyndar som fan för att göra dt även om du har all tid ivärlden.
Jag - HAHAHA (Dör av garv)
Sina - Va e din blogg?
Jag - Vänta vänta
Sina - Aboow, jag ska sova oxå. Seniorita!!! Rapidooo
Jag - Så klart läs nu:D www.natiiita.blogg.se

Hahahah så kul ja döör fan hahaha .. Tjejer tjejer ta han ;) Han e skönast ja sväär :D Sinooosh :D

Jalla heeejdååå :)

 

Tell Me
Postat av: N A S eyläään

Hahahaha din jävla knas!!bästa konversationen..den dödar!!

2008-11-09 @ 23:49:18
Postat av: Natii

hahaha din meeees. haha aa fan årets. Bäästa sina :)(K)

2008-11-10 @ 01:11:54
Postat av: ÄÄNI

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA SÅÅÅ SKÖÖÖNA JA LOVAR :D

2008-11-10 @ 17:58:53

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0